RETOURNEREN
sdhgjdjshshdsd
Femoza hoopt dat je tevreden bent met je aankoop. Mocht je om wat voor reden dan ook niet tevreden zijn, dan kun je je bestelling retourneren.
RETOURTERMIJN: Wij hanteren een retourtermijn van 14 dagen, waarin de klant zijn of haar pakket zonder opgave van reden mag retourneren. Deze 14 dagen gaan in op het moment dat het pakket is ontvangen. Houd er rekening mee dat de retourzending binnen deze 14 dagen naar ons moet worden teruggestuurd.
RETOURVOORWAARDEN: Alle artikelen moeten aan ons worden geretourneerd in een ongedragen en ongewassen staat die geschikt is voor wederverkoop, met de labels nog aan het artikel bevestigd. Verzendkosten worden niet gerestitueerd.
RETOURKOSTEN: Retourneren is voor eigen rekening, afhankelijk van de koerier en het land van waaruit u uw pakket retourneert.
Veelgestelde Vragen:
Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Je kunt gemakkelijk contact met ons opnemen door een mail te sturen naar info@femoza.nl. Vermeld in de mail je order nummer en de producten die je hebt besteld, wij zullen zo spoedig mogelijk contact met je opnemen voor verdere instructies.
Waar kan ik mijn ordernummer vinden om mijn retour aan te melden?
Je ordernummer vindt je in de bevestigingsmail die je hebt ontvangen na het plaatsen van je bestelling. Dit is een vijfcijferige code. Indien je deze e-mail niet correct hebt ontvangen, helpt onze klantenservice je graag verder.
Wat moet ik doen als een product defect of beschadigd wordt geleverd?
Helaas komt het wel eens voor dat een products beschadigd raakt tijdens verzending of productie. Uiteraard lossen wij dit graag voor je op. Stuur dan een bericht naar info@femoza.nl met een foto van de klacht. Onze klantenservice zal zo snel mogelijk samen met jou zoeken naar een oplossing.
Wat moet ik doen als ik mijn bestelling buiten de retourtermijn wil retourneren?
b